És la intel·ligència artificial una amença per la intel·ligència humana?

21/05/2026

Ens trobem davant d'una revolució tecnològica sense precedents, però... quins són els límits de la IA? Està en risc la nostra capacitat crítica i creativa?


Et convidem a una sessió de reflexió amb la Dra. Joanna Blahopoulou i la Dra. Dra. Silvia Ortiz Bonnín, expertes en la matèria, que ens ajudaran a desxifrar si l'aparició d'eines d'intel·ligència artificial són un perill real o una oportunitat per evolucionar com a societat.


El dijous 21 de maig, a les 18 h a la sala d'actes



Perquè puguis aprofundir en el tema abans o després de la xerrada, hem elaborat una bibliografia especialitzada, des de les reflexions de Yuval Noah Harari fins a les anàlisis d’Adela Cortina, que ja pots consultar i demanar en préstec.


No et quedis amb el dubte i vine a compartir les teves preguntes sobre el futur de la humanitat en l'era digital.


Entrada lliure fins a completar l'aforament. 

CONTACTAR